onsdag 6 april 2011

dumma förkylning!

usch, nu har jag varit förkyld i nästan 2veckor:( e så trött på det, hostar sönder min hals så jag e hes hela tiden och kan inte sova.

i helgen var mina favotjejer här och tog hand om mig:) så i fredags hade jag myskväll med Emi, åt ost och satt och pratade skit:) i lördags kom Emelie med tåget från småland, med sin bebismage:) så det blev en lugn kväll i lördags också med godis, glass och popcorn:) i söndags tyckte vi att vi skulle hitta på något så vi åkte in till uppsala och gick på bio, Hur många lingon finns det i världen såg vi, en jätte bra film:)

Tack tjejer för en supermysig helg!

Imåndags åkte Emelie hem, sen dess har det känts som jag bara har sovit, sovit på dagarna och hostat på nätterna:( usch vill verkligen bli frisk nu, det är sååå jobbigt.

Ska gå till jobbet imorgon, får se hur det går.
Nu ska jag lämna A på dagis, sen ska jag bara vila hela dagen.

Inga kommentarer: